مطالب جالب در مورد زیبایی

مطالب جالب در مورد زیبایی

مطالب جالب در مورد زیبایی

مطالب جالب در مورد زیبایی

۱۲ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اهمیت دکوراسیون داخلی فست فود در جذب مشتریان بیشتر برای شما


 

همان طور که غذای خوب و سرویس دهی مناسب برای بازگشت مشتری و سرمایه فست فود اهمیت دارد، فضای فست فود نیز در این زمینه نقش مهمی در تجهیزات فست فود ایفا می کند. شما می خواهید که مشتریان احساس راحتی داشته باشند و از غذای خود لذت ببرند. طراحی محیط و چیدمان فست فود، این فضا را برای مشتریان در هنگام صرف غذا فراهم میکند.

موسیقی بلند، میزهایی با روکشی از جنس فرمیکا و لیوانهای پلاستیکی فضای کاملا متقاوتی را در مقایسه با موسیقی ملایم، میزهایی با رومیزی پارچه ای و لیوانهای شیشه ای فراهم می آورد.

 

 

ظرفیت متعادل صندلی و پذیرایی برای راه اندازی یک فست فود دوست داشتنی

ظرفیت متعادل صندلی و پذیرایی برای راه اندازی یک فست فود دوست داشتنی


 

در طراحی فست فود بایستی توازن میان استفاده حداکثر از فضای پذیرایی و فراهم آوردن محیطی راحت و صمیمانه رعایت شود. به عبارت دیگر، شما میخواهید تا جایی که ممکن است پذیرایی مشتریان بیشتری باشید و سود خود را افزایش دهید. ولی درعین حال تمایل دارید که مشتریان شما احساس راحتی و آرامش داشته باشند. برخی از فست فودها بیش از آن که به طراحی داخلی بپردازند، به میزان گنجایش مشتری اهمیت میدهند.

 

 

طراحی فست فود در چه قسمتهایی مشکل تر است؟


 

در یک فست فود عالی هم ممکن است چیزی به عنوان میز بد وجود داشته باشد. تنها تعداد کمی از فست فودها ممکن است با این مشکل در طراحی مواجه نشوند. از مناطقی که معمولا مشتریان تمایلی به نشستن در آن قسمتها را ندارند میتوان میزهای نزدیک به آشپزخانه، سرویس های بهداشتی و ورودی فست فود را نام برد. میزهایی که در وسط سالن غذاخوری هستند هم چندان محبوبیتی میان مشتریان ندارند.

برای رهایی از این مناطق شما میتوانید با استفاده از پارتیشن های چوبی، گیاهان و یا گلدانهای بلند، فضا را تقسیم کنید. همچنین میتوانید بجای استفاده از میز غذاخوری، این فضاها را برای قسمت انتظار و یا سفارش درنظر بگیرید.

یکی از راههای شناسایی این گونه مناطق این است که قبل از روز بازگشایی، روی تک تک صندلی های سالن فست فود خود بشینید چشم انداز آنها را بررسی کنید. ممکن است به این نکته پی ببرید که چشم انداز یکی از صندلی های سالن ایستگاه اتوبوس است، در حالیکه چشم انداز یکی دیگر از صندلی ها ورودی فست فود شماست.

 

 

موسیقی چه نقشی را در دلچسب تر شدن تجربه مشتریان یک فست فود به عهده دارد ؟

موسیقی چه نقشی را در دلچسب تر شدن تجربه مشتریان یک فست فود به عهده دارد ؟


 

قطعاً سکوت در اکثر فست فودها قابل قبول نیست. به همان اندازه که سبک منو و طراحی فضا و دیوارها در محیط یک فست فود تاثیر دارد، موسیقی نیز نقش موثری در این زمینه ایفا میکند. به خاطر کارکنان خودتان هم که شده از آهنگهایی که مدام تکرار میشوند استفاده نکنید. زیرا آنها مجبور میشوند بارها و بارها آن را بشنوند.

برای برخی فست فودهای معمولی رادیو میتواند گزینه خوبی باشد، ولی از پخش کردن شبکه های تبلیغاتی اجتناب کنید. اجراهای زنده که البته ممکن است پرهزینه هم باشند، میتوانند محیط خوبی را فراهم کنند. یک نوازنده خوب یا یک گروه موسیقی عالی میتواند باعث جذب مشتری بیشتری شود. بسیاری از فست فودها در روزهای آخر هفته و یا شبهای خاصی در طول هفته از موسیقی زنده استفاده میکنند.

 

 

 

نقش گرمایش و تهویه مطبوع در حضور بیشتر مشتریان در فست فود

نقش گرمایش و تهویه مطبوع در حضور بیشتر مشتریان در فست فود


 

یکی از موضوعات مهم و البته پر هزینه برای هر فست فود تازه تأسیس یا قدیمی، موضوع گرمایش و سرمایش است. آشپزخانه فست فودها میزان زیادی گرما و بو و دود ایجاد میکنند. حتما از این موضوع مطمئن شوید که تهویه آشپزخانه شما به تجهیزات تهویه مناسب مجهز شده باشد.

تهویه مطبوع مناسب نیز در طراحی فست فود امری ضروری به شمار می آید. هیچ چیز سریعتر از نبودن تهویه مناسب در سالن غذاخوری فست فود هنگام گرمای تابستان، مشتریان را ناچار به ترک سالن نمیکند. ممکن است برای سود بیشتر، هزینه کمتری برای این موضوع درنظر بگیرید. ولی درنهایت این موضوع باعث کاهش چشمگیر سود شما خواهد شد.

 

 

 

طراحی فست فود در چه قسمتهایی مشکل تر است؟

سرویسهای بهداشتی مناسب و تمیز


 

طراحی شیک و زیبا و همچنین اختصاص دادن محیطی مناسب برای سرویسهای بهداشتی یک فست فود یکی از مهم ترین مواردیست که می بایست توجه ویژه ای به آن صورت گیرد . سرویسها باید حداقل یک بار در آغاز هر شیفت کاری کنترل شوند. یک کارمند میتواند مسئولیت تعویض اقلام بهداشتی و بردن زباله ها را به عهده داشته باشد. توجه داشته باشید که استاندارد سرویس های بهداشتی برای بانوان دو برابر آقایان است و به ازای هر سرویس مردانه می بایست دو سرویس زنانه قرار گیرد . در صورت لزوم برای افرادی که امکان استفاده از سرویس های اسلامی و ایرانی را ندارند حتما باید یک سرویس فرنگی در نظر گرفته شود . توجه به تمیزی و زیبایی این بخش از رستوران به گونه ای تبلور بهداشت در کل مجموعه شما خواهد بود .

  • niloo beauty
  • ۰
  • ۰

ما مجموعه شما را با تجهیزات با کیفیت وارداتی و داخلی در کلاس مناسب  تجهیز خواهیم نمود. خدمات تجهیزات فست فود گروه iranhfc  شامل موارد زیر می باشد:

  • جانمایی تجهیزات آشپزخانه بر اساس فضا و ابعاد تجهیزات
  • تهیه نقشه تاسیسات گاز، برق، شبکه، تهویه، آب و فاضلاب
  • حمل و نصب تجهیزات آشپزخانه
  • گارانتی و خدمات پس از فروش

شایان ذکر است یکی از موارد مهمی که در خروجی محصولات شما دارای اهمیت است، کیفیت تجهیزات و ماشین آلات شما می باشد. این مهم جز با آموزش صحیح و خدمات پس از فروش که شامل سرویس های دوره ای مشخص است حاصل نمی شود.

ما به شما آشپزخانه ای با تجهیزات کارا و اثر بخش هدیه خواهیم نمود، تا بتوانید فست فود خود را به نحو شایسته ای راه اندازی کنید.

[/vc_column_text][vc_empty_space height="16px"][vc_row_inner][vc_column_inner width="1/3"][vc_text_separator title="تجهیزات مناسب فست فود و کافی شاپ" el_class="h6"][vc_column_text css=".vc_custom_1520618155498{padding-right: 5px !important;}"]

تهیه تجهیزات آشپزخانه فست فود یکی از دغدغه های اصلی سرمایه گذاران در حوزه راه اندازی فست فود می باشد. ما معتقدیم که به صرف خرید کالای بسیار با کیفیت و لوکس این نیاز اساسی مشتریان با پاسخ مناسبی روبرو نخواهد شد. زیرا برند، قیمت، کیفیت و حتی تامین کننده تجهیزات آشپزخانه باید متناسب با برنامه های استراتژیک و نیاز های شما باشد. در گروه iranhfc  گروه فوق تخصصی تجهیز و راه اندازی فست فود، پس از نیاز سنجی های لازم لیست جامع  و کاملی از تجهیزات مناسب در اختیار کارفرما قرار خواهد گرفت تا بتواند فست فود حرفه ای را راه اندازی نماید.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width="1/3"][vc_text_separator title="قیمت تجهیزات فست فود و کافی شاپ"][vc_column_text css=".vc_custom_1520618146729{padding-right: 5px !important;}"]

قیمت تجهیزات فست فود تحت تاثیر عواملی همچون کیفیت، برند، گارانتی و شرایط فروش می باشد. گروه iranhfc  با سابقه درخشان در حوزه واردات تجهیزات متفاوت برای فست فودها و رستورانها به همراه تولید کالای با کیفیت ایرانی و خدمات پس از فروش شایسته با بهترین قیمت، شما را تشویق به تهیه تجهیزات از دست اول و بدون واسطه می نماید. حال که شرایط اقتصادی کشور عزیزمان ایران دستخوش تغییرات گسترده ای قرار گرفته است، بهتر است که در انجام هزینه ها برای راه اندازی فست فود دقت لازم صورت گیرد تا بار هزینه های اضافی به پروژه تحمیل نشود.


تجهیزات فست فود و کافی شاپ نقشی اصلی و کلیدی در اداره و موفقیت هر کدام از این مجموعه ها دارد. گروه iranhfc  با داشتن شو روم کامل از تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و کارشناسان خبره می تواند یک لیست کامل از تجهیزات مورد نیاز را برای شما تهیه نماید. قطعا تهیه لیست تجهیزات آشپزخانه جز خدمات رایگان گروه iranhfc  می باشد. هر چند ما معتقدیم در کنار داشتن تجهیزات با کیفیت شما می بایست از مشاورین خبره و کارآمد برخوردار باشید لذا ما سعی نموده ایم در یک محل به نیازهای راه اندازی و تجهیز شما پاسخ شایسته و بایسته ای را بدهیم.


  • niloo beauty
  • ۰
  • ۰

دامنه ها منحصر به فرد هستند و آدرس اینترنتی هر وب سایتی است به طوری که برای انسان ها  قابل خواندن باشد. آنها از سه بخش تشکیل شده اند، که شامل: یک دامنه سطح بالا (گاهی اوقات پسوند و یا دامنه پسوندی نامیده می شوند)، نام دامنه (یا آدرس IP) و یک زیر دامنه اختیاری است.

سئو در مشهد

ترکیبی تنها متشکل از نام دامنه و دامنه سطح بالا به عنوان یک " دامنه ریشه " شناخته می شود. عبارت " http://" بخشی از URL یک صفحه است،و جزئی از نام دامنه نیست و به عنوان "پروتکل" شناخته می شود.

بیایید هرکدام از این عناصر را بیشتر بررسی کنیم:

دامنه سطح بالا (Top-level domain)

دامنه سطح بالا (TLD) اصطلاح رسمی برای پسوند است که در انتهای نام دامنه ظاهر می شود. برخی از  نمونه های دامنه های سطح بالا عبارتند از:

  • .com
  • .net
  • .org
  • .edu

شما احتمالا با TLD های بالا آشنا هستید، در واقع بیش از 1000، TLD وجود دارد که وبسایت ها بتوانند آن را انتخاب کنند. که شامل مواردی مانند: .book، .clothing، .dog و lifeinsurance. و همچنین TLDs ممکن است با کلمات اختصاری کشورهای خاص و یا قلمروهایی نظیر .uk (انگلستان) و یا .dk (دانمارک) ترکیب شوند. این TLD های خاص کشور ها (و گاهی اوقات منطقه) به عنوان دامنه های سطح بالا در سطح کشور و یا ccTLD شناخته می شوند.

نام دامنه

نام دامنه سطح دوم یک سلسله مراتب دامنه است (پس از دامنه سطح بالا). نام دامنه در یک TLD مشخص (که دامنه ریشه نامیده می شود) از نمایندگان آن خریداری شده و نشان دهنده مکان مشخص و منحصر به فرد یک وب سایت است. در مثال های زیر، نام دامنه به صورت پررنگ نشان داده شده است:

  • example.org
  • https://moz.com
  • blogspot.com

موتورهای جستجو از کلمات کلیدی موجود در نام دامنه به عنوان یک عامل رتبه بندی استفاده می کنند (که موجودیت یک دامنه را نشان می دهند)، اما در زمان بهینه سازی دامنه ریشه خود برای موتورهای جستجو باید این موضوع را نیز در نظر بگیرید که یکی از توابع خاص الگوریتم گوگل این است که با کلمه های کلیدی دقیقا مطابق با دامنه ها مبارزه کند.

دامنه ریشه

اصطلاح "دامنه ریشه" در ابتدا در زمینه DNS (سرورهای دامنه نام) ایجاد شد، این اصطلاح معمولا به ترکیبی از نام دامنه منحصر به فرد و دامنه سطح بالا (پسوند) اشاره می کند تا یک آدرس وب کامل را ایجاد کند. " دامنه ریشه وب سایت شما بالاترین صفحه در سلسله مراتب سایت شما (احتمالا صفحه اصلی شما) است. صفحات فردی و یا زیر دامنه ها می تواند از دامنه ریشه ساخته شود، اما هر صفحه URL باید از نظر فنی شامل یک دامنه ریشه یکسان باشد تا بتواند به عنوان بخشی از وب سایت شما در نظر گرفته شود.

نمونه هایی از دامنه های ریشه عبارتند از:

  • com
  • net
  • gov

تمام صفحات در یک وب سایت دارای یک دامنه ریشه ی مشابه هستند، و هیچ دو وب سایت متفاوتی نمی توانند یک دامنه ریشه ی مشابه داشته باشند.

از آنجایی که دامنه های ریشه به جای صفحات خاص وب، تمام وب سایت را نمایش می دهند، شمارش لینک های دامنه های ریشه به جای پیوند های URL (صفحات) می تواند روش دقیق تری برای تعیین اندازه پروفایل پیوند ورودی سایت شما باشد (به طور کلی، دامنه های ریشه پیوندی بیشتر برای شما بهتر است) . ابزارهایی مانند Link Explorer و یا Majestic می توانند به شناسایی تعداد کل و هویت خاص دامنه های ریشه مرتبط با سایت شما کمک کنند.

زیر دامنه

زیر دامنه ها سطح سوم یک سلسله مراتب دامنه هستند و بخش هایی از دامنه سطح بالا هستند. آنها در مقابل دامنه ریشه اضافه می شوند و از نام دامنه با یک نقطه از آن جدا شده اند.

به عنوان مثال، "blog.example.com" و "english.example.com" هر ​​دو زیر دامنه، دامنه ریشه "example.com" هستند. زیر دامنه ها رایگان هستند.

دو مورد از رایج ترین زیر دامنه ها عبارتند از:

  • http://www.example.com )  یک زیر دامنه استwww)
  • http://example.com (دارای زیر دامنه نیست)

این ها همچنین زیر دامنه هایی هستند که معمولا به اشتباهات کانونیزاسیون منجر می شوند.

با مقاله بعدی ما در مورد نقش انتخاب دامنه در سئو و تاثیراتی که در بهینه سازی موتورهای جستجو دارد همراه باشید.


  • niloo beauty
  • ۰
  • ۰


در این مطلب سعی داریم در مورد انواع مختلف فست فود ها نصب و راه اندازی فست فود و تجهیزات فست فود اطلاعاتی را برای شما بیان نماییم

فست فود را می توان غذایی سریع، آسان و کم هزینه برای یک وعده غذایی خانواده به شمار آورد. با توجه به تبلیغات و فرهنگ سازی های اخیر در مورد ارزش مواد غذایی، بسیاری از فست فودها در کنار غذاهای معمول خود، غذاهای سالم را نیز در منوی خود قرار داده اند. غالب فست فودها غذاهای شناخته شده ای برای مردم هستند که با به کار بردن تجهیزات خاص، زمان آماده کردن آن ها کوتاه تر شده و کم هزینه تر تهیه می شوند.

سبک آمریکایی فست فودها

فست فودهای آمریکایی در سراسر دنیا شناخته شده هستند. برندهای شناخته شده ای مانند مکدونالد، ساب وی و برگر کینگ بهترین و با کیفیت ترین فست فودها را با قیمتی مناسب عرضه می کنند. بیشت رین تنوع آن ها در زمینه همبرگر است، که ترکیبی از گوشت، پنیر، پیازو کمی ترشی است که معمولا همراه با سیب زمینی سرخ شده به مشتری عرضه می شود. تفاوتی کعه برند ساب وی با سایرین دارد این است که بیش تر تمرکز خود را بر انواع ساندویچ قرار داده است و مشتری می تواند نحوه تهیه ساندویچ خود را انتخاب نماید.

سبک ایتالیایی فست فودها

بزرگترین و شناخته شده ترین برند فست فود ایتالیایی پیتزا هات است. این برند تنها پیتزا به مشتریان عرضه نمی کند بلکه دارای منوی متنوعی از پاستاها و سالادها است. پیتزا هات انواع بسیار مختلفی از پیتزا، پاستا و سالاد را به مشتریان عرضه می کند که پاسخگوی سلیقه طیف وسیعی از مردم است. پیتزا هات زیر مجموعه Yum!Brands است که در سراسر دنیا بسیار شناخته شده است.

سبک مکزیکی فست فودها

تاکو بل، نام شناخته شده دیگری در فست فود است که زیر مجموعه Yum!Brands است و به ارائه انواع فست فود مکزیکی می پردازد. تاکو بل  در آمریکا بیش از 580 شعبه دارد که فست فودهای مکزیکی را مانند تاکو، بوریتو، فاهیتا و اِنچیلادا را به مشتریان علاقه مند به فست فود مکزیکی ارائه می کند. این برند از فست فودها سعی دارند تا با استفاده از مواد سالم و تازه که از مزرعه های مخصوص به خود آن ها تهیه می شود، غذاهایی سالم در اختیار مشتریان بگذارد.

سبک آسیایی فست فودها

فست فودهای آسیایی از نظر سالم بودن غذا در آخر لیست قرار دارند، چرا که اکثر آن ها غذاهایی هستند که در روغن سرخ می شوند. اکثر غذاهایی که در فست فودهای آسیایی تهیه می شوند حاوی منوسدیم گاوتامات (MSG) هستند. یک افزودنی که برای دادن عطر و طعم بهتر به غذا افزوده می شود. پاندا اکسپرس یکی از بزرگترین فست فودهای چینی در آمریکاست که بیش از 1000 شعبه در این کشور دارد.

شما میتوانید جهت راه اندازی فست فود یا خرید و نصب تجهیزات فست فود با مجموعه ایران اچ اف سی در ارتباط باشید.

  • niloo beauty
  • ۰
  • ۰

در سال ۲۰۱۱طبق آمار مشخص شد که میزان فروش فست فودها سالانه بیش از ۱۱۰ میلیارد دلار است. امروزه فست فودها به طور متوسط درهر روز حدود ۵۰ میلیون مشتری دارند. پس جای تعجب ندارد که هر روز یک فست فود جدید در مکانی جدید آغاز به کار می کند. موفقیت فست فودها به دو عامل عمده بستگی دارد، خدمات به مشتریان و کیفیت غذا. فست فودها مقدار بسیار زیادی از مواد غذایی را به صورت روزانه مورد استفاده قرار می دهند. به همین دلیل تجهیزات فست فود  باید از درجه ای از استاندارد برخوردار باشند تا بتوانند کیفیت مواد غذایی و در نتیجه کیفیت غذای فست فود را در حد مطلوب نگه دارند.

تجهیزات فست فود

برای راه اندازی فست فود به تجهیزات فست فود مختلفی نیاز دارد تا بتواند انواع مختلف غذا را به مشتریان خود عرضه کند. در این مطلب به بررسی تعدادی از این تجهیزات می پردازیم.

تمامی فست فودها به یخچال نیاز دارند. زمانی که می خواهید در مورد نوع یخچال مورد نیاز فست فود خود تصمیم بگیرید حتما به اندازه آن و فضایی که در اختیار دارید نیز فکر کنید. هم چنین فکر نکنید که با خرید بزرگترین یخچال موجود در واقع بهترین تجهیزات را در اختیار دارید، چرا که یخچال بزرگ نه تنها فضای زیادی را اشغال می کند، بلکه مصرف انرژی بالایی نیز دارد.

دستگاه دیگری که در هر فست فود مورد نیاز است، دستگاه سرخ کن است. امروزه بهترین دستگاه های سرخ کن که مصرف انرژی پایینی دارند نیز وجود دارند که شما با مبلغ مناسبی می توانید آن ها را تهیه کنید. ممکن است در ابتدا هزینه تهیه آن ها زیاد به نظر برسد ولی به مرور زمان شاهد صرفه جویی هزینه خواهید بود.

نوشیدنی های گرم و سرد جزء جدایی ناپذیر هر فست فودی محسوب می شود. از آن جا که زمان در فست فود حرف اول را می زند و مسئولان فست فود تمام تلاششان این است که در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش مشتری را به وی عرضه کنند، پس در زمینه نوشیدنی ها هم دستگاهی را تهیه کنید که بتواند هم زمان چندین کار مختلف را انجام دهد.

بسیاری تجهیزات فست فود  و دستگاه های دیگر نیز در فست فود مورد نیاز است. شما باید سعی کنید با توجه به سرمایه ای که در اختیار دارید بهترین دستگاه ها را تهیه کنید و با این روش کیفیت و سرعت خدمات خود را بهبود ببخشید.


  • niloo beauty
  • ۰
  • ۰


ما مجموعه شما را با تجهیزات با کیفیت وارداتی و داخلی در کلاس مناسب  تجهیز خواهیم نمود. خدمات تجهیزات فست فود گروه iranhfc  شامل موارد زیر می باشد:

  • جانمایی تجهیزات آشپزخانه بر اساس فضا و ابعاد تجهیزات
  • تهیه نقشه تاسیسات گاز، برق، شبکه، تهویه، آب و فاضلاب
  • حمل و نصب تجهیزات آشپزخانه
  • گارانتی و خدمات پس از فروش

راه اندازی فست فود

شایان ذکر است یکی از موارد مهمی که در خروجی محصولات شما دارای اهمیت است، کیفیت تجهیزات و ماشین آلات شما می باشد. این مهم جز با آموزش صحیح و خدمات پس از فروش که شامل سرویس های دوره ای مشخص است حاصل نمی شود.

ما به شما آشپزخانه ای با تجهیزات کارا و اثر بخش هدیه خواهیم نمود، تا بتوانید فست فود خود را به نحو شایسته ای راه اندازی کنید.

 

[/vc_column_text][vc_empty_space height="16px"][vc_row_inner][vc_column_inner width="1/3"][vc_text_separator title="تجهیزات مناسب فست فود و کافی شاپ" el_class="h6"][vc_column_text css=".vc_custom_1520618155498{padding-right: 5px !important;}"]

تهیه تجهیزات آشپزخانه فست فود یکی از دغدغه های اصلی سرمایه گذاران در حوزه راه اندازی فست فود می باشد. ما معتقدیم که به صرف خرید کالای بسیار با کیفیت و لوکس این نیاز اساسی مشتریان با پاسخ مناسبی روبرو نخواهد شد. زیرا برند، قیمت، کیفیت و حتی تامین کننده تجهیزات آشپزخانه باید متناسب با برنامه های استراتژیک و نیاز های شما باشد. در گروه iranhfc  گروه فوق تخصصی تجهیز و راه اندازی فست فود، پس از نیاز سنجی های لازم لیست جامع  و کاملی از تجهیزات مناسب در اختیار کارفرما قرار خواهد گرفت تا بتواند فست فود حرفه ای را راه اندازی نماید.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width="1/3"][vc_text_separator title="قیمت تجهیزات فست فود و کافی شاپ"][vc_column_text css=".vc_custom_1520618146729{padding-right: 5px !important;}"]

قیمت تجهیزات فست فود تحت تاثیر عواملی همچون کیفیت، برند، گارانتی و شرایط فروش می باشد. گروه iranhfc  با سابقه درخشان در حوزه واردات تجهیزات متفاوت برای فست فودها و رستورانها به همراه تولید کالای با کیفیت ایرانی و خدمات پس از فروش شایسته با بهترین قیمت، شما را تشویق به تهیه تجهیزات از دست اول و بدون واسطه می نماید. حال که شرایط اقتصادی کشور عزیزمان ایران دستخوش تغییرات گسترده ای قرار گرفته است، بهتر است که در انجام هزینه ها برای راه اندازی فست فود دقت لازم صورت گیرد تا بار هزینه های اضافی به پروژه تحمیل نشود.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width="1/3"][vc_text_separator title="تجهیزات فست فود و کافی شاپ"][vc_column_text css=".vc_custom_1520618132634{padding-right: 5px !important;}"]

تجهیزات فست فود و کافی شاپ نقشی اصلی و کلیدی در اداره و موفقیت هر کدام از این مجموعه ها دارد. گروه iranhfc  با داشتن شو روم کامل از تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و کارشناسان خبره می تواند یک لیست کامل از تجهیزات مورد نیاز را برای شما تهیه نماید. قطعا تهیه لیست تجهیزات آشپزخانه جز خدمات رایگان گروه iranhfc  می باشد. هر چند ما معتقدیم در کنار داشتن تجهیزات با کیفیت شما می بایست از مشاورین خبره و کارآمد برخوردار باشید لذا ما سعی نموده ایم در یک محل به نیازهای راه اندازی و تجهیز شما پاسخ شایسته و بایسته ای را بدهیم.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row el_id="fast-food" css=".vc_custom_1459862555627{padding-top: 15px !important;}"][vc_column width="1/3"][vc_single_image image="26749" img_size="full" alignment="center" style="vc_box_shadow_3d"][vc_custom_heading text="دکوراسیون کافی شاپ" font_container="tag:h3|text_align:center" use_theme_fonts="yes"][/vc_column][vc_column width="1/3"][vc_single_image image="26748" img_size="full" alignment="center" style="vc_box_shadow_3d"][vc_custom_heading text="تجهیزات کافی شاپ" font_container="tag:h3|text_align:center" use_theme_fonts="yes"][/vc_column][vc_column width="1/3"][vc_single_image image="26747" img_size="full" alignment="center" style="vc_box_shadow_3d"][vc_custom_heading text="راه اندازی کافی شاپ" font_container="tag:h3|text_align:center" use_theme_fonts="yes"][/vc_column][/vc_row]

 

  • niloo beauty
  • ۰
  • ۰

افسانه خودباوری

آیا خودباوری بیماری است؟ این به روشی بستگی دارد که شما آن را تعریف می‌کنید. خودباوری به شیوه‌ی معمول را مردم و روان‌شناسان تعریف کرده‌اند. من می‌گویم خودباوری شاید بزرگ‌ترین اختلال هیجانی باشد که برای مرد و زن آشکار شده است. حتی بزرگ‌تر از داشتن احساس تنفر نسبت به کسی ـ البته می‌دانیم که نفرت احساس خوشایندی نیست، هر چند از خودباوری اندکی بهتر است.

[caption id="attachment_1003" align="alignnone" width="300"]افسانه خودباوری افسانه خودباوری[/caption]

چرا احساس تنفر از مردم و محکوم کردن آنان بدتر از خودباوری است و همیشه منجر به خودبیزاری می‌شود؟ چون آشکار است که این امر منجر به نزاع، عمل متقابل، جنگ و نسل‌کشی می‌شود.

شگرف است! خودبیزاری مسبب نتایج بسیار مبهمی است؛ ولی مانند احساس تنفر و بیزاری از خودتان، منجر به خودکشی نمی‌شود. درواقع، زندگی با انتقاد و نکوهش سخت از خودتان سپری می‌شود.

الیس در کتاب افسانه خودباوری، توضیحی واقعی و خردمندانه از خود باوری و خویشتن پذیری ارائه می کند و به بررسی تفکر آموزگاران بزرگ مذهبی، فلاسفه و روانشناسان می پردازد. الیس توضیح می دهد که با استفاده از رفتاردرمانی منطقی – هیجانی می توان به خویشتن پذیری بی قید و شرط رسید و در این زمینه تمرین ها و ابزاری برای رسیدن به پذیرش بی قید و شرط خودمان، دیگران و زندگی پیشنهاد می کند.


  • niloo beauty
  • ۰
  • ۰

در این مطلب سعی دارین در مورد بهترین روش های سئو برای دامنه خاص صحبت کنیم.

برای به حداکثر رساندن ترافیک مربوط به موتور جستجوگر یا بهینه سازی موتورهای جستجو ، مهم است که هر یک از عناصر زیر را در ذهن داشته باشید.

سئو در مشهد

 

  1. نام دامنه خود را به یاد ماندنی کنید

برای نام دامنه ای که کوتاه باشد، آسان به یاد بسپارند، آسان تایپ شود و گفتن آن آسان باشد، تلاش کنید. این کار برای تبلیغات دهان به دهان بسیار ارزشمند است زیرا بازدیدکنندگان باید مستقیما از دامنه شما بازدید کنند، همچنین برای پردازش روان نیز مهم است. یک پردازش روان، مفهومی است که ما آن را به یاد می آوریم و ارتباطات مثبت بیشتری با چیزهایی دارد که ما به راحتی می توانیم بگوئیم و به راحتی در مورد آن فکر کنیم. بنابراین، از نام دامنه که شامل اعداد و یا دیگر کاراکترهای غیر استاندارد است، در آن از املای غیرعادی استفاده شده و یا بیش از 15 کلمه و غیره می باشد، اجتناب کنید.

به دلیل وابستگی موتورهای جستجوگر به قابلیت دسترسی و قابلیت استفاده به عنوان یک عامل رتبه بندی، دامنه ساده تر (و یا URL) برای خواندن توسط انسان ها، برای موتورهای جستجو نیز بهترین انتخاب است.

 

  1. تا هنگامی که قابل درک باشد، از کلمات کلیدی عریض استفاده کنید

اگر شما می توانید از یک کلمه کلیدی که به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را با آن مشخص کنید در حالی که نام دامنه شما همچنان جذاب، منحصر به فرد و brand-friendly است، استفاده کنید، به دنیال استفاده از کلمات کلیدی در دامنه خود باشید. اما از نام دامنه ای که ممکن است به عنوان "غنی شده با کلمه کلیدی" و یا "هدفمند سازی شده با کلمه کلیدی" (مانند best -pancake-pans-for-pancakes.com و یا senior-eldercare-retirement-home-finder.com) در نظر گرفته شود، دوری کنید. ما قبلا به این مطلب اشاره کرده ایم، اما لازم به ذکر مجدد است که: در حالی که این نوع از نام دامنه بعنوان یک عامل رتبه بندی استفاده می شود، تمایل آنها در ارتباط با محتوای با کیفیت پایین همراه است؛ به این معنی که جستجوگران (و موتورهای جستجو) ممکن است اکنون به نام دامنه شما که با کلمات کلیدی پر شده با یک دید منفی نگاه کنند.

علاوه بر این، در سال های اخیر گوگل تغییراتی را ایجاد کرده است که سایت هایی که با دامنه های غنی از کلمات کلیدی هستند را به عنوان سایت هایی با کیفیت بالا نمی شناسد. بودن کلمه کلیدی در دامنه شما هنوز هم مفید خواهد بود، اما همچنین می تواند منجر به بررسی دقیق تر و داشتن تاثیر منفی در رتبه بندی موتورهای جستجو شود، بنابراین این کار را با دقت مورد توجه قرار دهید.

  1. در صورت امکان از خط ربط استفاده نکنید

اگر نام دامنه شما شامل دو کلمه (مانند www.examplesite.com) است، ممکن است بخواهید کلمات را با یک خط برای خواندن بهتر جدا کنید: www.example-site.com. اما در نظر داشته باشید که استفاده از خطوط ربط نیز به شدت با رفتار هرزنامه ارتباط دارد و خوانایی و یادآوری نام دامنه شما را کاهش می دهد. به همین دلیل، به طور کلی، نباید از بیش از یک خط ربط (اگر نیاز باشد مورد استفاده قرار گیرد) استفاده شود.

  1. اجتناب از دامنه های سطح بالا غیر .com (TLDs)

هنگامی که یک وب مستر نام دامنه ای را ثبت می کند، اغلب آنها گزینه ای برای خرید TLD های اضافی را دارند. برای به حداکثر رساندن ترافیک مستقیم به یک دامنه، تعصب به خرید TLD،  .com را بیشتر از سایرین داشته باشید. اگر TLD .com  دامنه برای نام دامنه ای که می خواهید آن را خریداری کنید در دسترس نبود، Rand به شما توصیه می کند که به سمت خرید دامنه های .net، .co و یا یک دامنه شناخته شده در ccTLD به عنوان جایگزین بروید.

علاوه بر این، توصیه نمی شود که مدیران وب سایت آگاه به سئو به سمت خرید TLD های با کیفیت پایین مانند .biz، .info، .ws، .name و غیره به منظور افزایش ترافیک بروند. این به این دلیل است که آنها کمتر شناخته شده هستند، این TLD ها به طور قابل توجهی از دامنه های شناخته شده ترافیک کمتری را دریافت می کنند و همچنین ممکن است بیشتر با رفتارهای هرزنامه ای در ارتباط باشند.

  1. توجه کردن به زیر پوشه ها / زیر فهرست ها بیش از زیر دامنه ها

موتورهای جستجو معیار های مختلفی را برای دامنه ها حفظ می کنند تا اینکه بخواهند آنها را بر روی زیر دامنه ها انجام دهند، پس حتی اگر گوگل خود این موضوع را اعلام کرده است - از دیدگاه رتبه بندی – با محتوای موجود در زیر دامنه ها و زیر فهرست ها تقریبا به طور مساوی رفتار می شود، همچنین توصیه می شود که وبسایت ها لینک دهی به محتوای عالی خود مانند وبلاگ ها را در زیر پوشه ها به جای زیر دامنه قرار دهند (به عنوان مثال www.example.com/blog/ به جای blog.example.com).

استثنا های قابل توجه این مورد مربوط به وب سایت هایی با زبان خاص هستند. (به عنوان مثال، en.example.com برای نسخه انگلیسی وب سایت).

  1. بیش از حد به سن دامنه توجه نکنید

مفهوم اینکه سن دامنه (یعنی دامنه چه مدتی ثبت شده است) عامل مهمی در رتبه بندی سئو است یک افسانه است. هنگامی که درباره طول دوره ثبت نام دامنه سوال شد، مت کاتز گوگل گفت: "از نظر من، هیچ موتور جستجو تا به حال تایید نکرده است که آنها از طول ثبت نام دامنه به عنوان یک عامل در نمره دهی استفاده می کنند. اگر یک شرکت ادعا می کند که این عامل یک عامل مهم است شما را قطعا گمراه کرده است. دلایل اصلی برای تجدید یک دامنه، اگر آن دامنه اصلی شما باشد، این است که یا شما قصد دارید آن را برای مدت زمان طولانی نگه دارید، و یا اینکه ترجیح می دهید برای افزایش تسهیلات آن را تجدید کنید، پس بنابراین برای از بین رفتن دامنه خود استرسی نداشته باشید. "

چیزهایی که برای گوگل اهمیت دارد (هرچند به لحاظ درجه بندی متفاوت باشد) چیزهایی مانند این است که چقدر از زمانی که سایت شما برای اولین بار خزیده شده گذشته است و یا از زمان ثبت اولین لینک ورودی چقدر زمان سپری شده است. با این حال، مت کاتز اطمینان می دهد که "تفاوت بین دامنه ای که شش ماه و یک ساله از عمر آن می گذرد، واقعا بزرگ نیست."

  1. حرکت دامنه

اگر یک وب مستر نیاز به انتقال یک دامنه به دامنه دیگری را داشته باشد، عوامل متعددی برای بررسی این موضوع وجود دارد، از جمله تنظیم تغییر مسیرها به صورت صفحه به صفحه، به طوری که زیر پوشه ها و صفحات محتوای عمیق آن به زیر پوشه های مربوطه و صفحات محتوا عمیق در دامنه جدید هدایت شوند. سئو کننده ها باید از تغییر مسیر همه صفحات از یک دامنه به صفحه اصلی در دامنه دیگر اجتناب کنند.

تیم رایاپردازش متخصص در بهینه سازی سایت و سئو در مشهد


  • niloo beauty
  • ۰
  • ۰

تصور کنید که یک کالای چرم طبیعی زیبا را که اصولا قیمت بالایی دارد ( مثل کیف اداری) خریده اید یا هدیه گرفته‎اید. اگر مثل کیف پول و مدارک  یا کیف دوشی مورد استفاده روزمره شما نباشد، آن را در گوشه‎ی امنی از کمد خود قرار می‎دهید و شاید هم پس از مدتی استفاده به دست فراموشی می‎سپارید. تصور کنید بعد از مدت‎ها، زمانی که آن را دوباره می‎یابید، می‎بینید خشک شده و ترک خورده است. لحظۀ غم انگیزی خواهد بود! ما به شما خواهیم گفت که چگونه این تجربه ناراحت کننده را پشت سر بگذارید.

اما پیش از هرچیز توصیه می کنیم مقالات مراقبت خانگی و ساده از کالای چرم طبیعی و چند دقیقه تا یادگیری روش های مراقبت از چرم نبوک و جیر را بخوانید. همیشه پیشگیری بهتر از درمان است.

علت ترک خوردن چرم طبیعی

در ابتدا بهتر است بدانیم که دلیل ترک خوردن چرم چیست. با نگاهی میکروسکوپی به چرم، متوجه خواهید شد که این ماده‎ی ارزشمند از الیاف بسیار ریزی تشکیل شده که به شکلی پیچیده در یکدیگر تنیده شده‎اند. این الیاف در سطح چرم متراکم‎تر بوده و هر چه پائین‎تر بروید از تراکم آن کاسته می‎شود.

از آن جا که چرم در واقع بخشی از بدن یک موجود زنده بوده، به طور مداوم با مواد روغنی تغذیه می‎شده است. حال، با توجه به این که دیگر قسمتی از یک ارگانیزم زنده نیست، این مواد روغنی مغذی را نیز دریافت نمی‎کند. بنابراین، الیاف در هم بافته شده‎ی آن با هر حرکتی به یکدیگر سائیده می‎شوند و به مرور زمان خشک و خراشیده می‎گردند.

برای جلوگیری از این اتفاق، لازم است تا چرم به صورت مداوم تمیز و روغن کاری شود تا الیاف آن نرم و قابل انعطاف باقی مانده و صدمه نبینند. در صورتی که برای نگه داری چرم از واکس و مواد روغنی لازم استفاده نکنید، محصول چرمی شما به مرور زمان آسیب دیده و ترک خواهد خورد. همینطور اگر چرم را در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا در مجاورت منبع گرمازای دیگری قرار دهید هم همین اتفاق خواهد افتاد. نور خورشید دارای اشعه‎ی ماورای بنفش است که موجب ایجاد شکستگی در سطح مولکولی چرم شده و در واقع آن را دچار پیری زودرس می‎کند. بنابراین، توجه داشته باشید که در صورت عدم استفاده از یک کالای چرمی آن را در معرض تابش خورشید قرار ندهید و یا سطح آن را کاملاً بپوشانید. و نکته آخر اینکه در ترکیبات برخی از واکسها و روغن های نگه دارنده چرم مواد ضد آفتاب وجود دارد و در صورتی که کالای چرمی شما به صورت مداوم در معرض آفتاب قرار دارد استفاده از این مواد موثر خواهد بود .

چگونه ترک محصولات چرم طبیعی را ترمیم کنیم؟

در مورد ترمیم ترک ایجاد شده بر روی چرم، نظرات متفاوتی وجود دارد. واقعیت این است که الیاف چرم پس از ترک خوردن دیگر نمی‎توانند کاملا به حالت اول برگشته و ترمیم شوند. موضوع این است که تنها کار ممکن پر کردن حد فاصل ترک‎های ایجاد شده را با ماده‎ای مناسب است. انجام این کار موجب می‎شود که الیاف سالم اطراف ترک‎ها نیز تقویت شده و باقی قسمت‎های چرم سالم بماند.

استفاده از این روش، موجب می‎شود که کالای چرمی شما از دوام و عمر بیش‎تری برخوردار گردد.

در صورتی که ترک‎ها یا بریدگی‎ها عمیق تر باشند، لازم است تا از موادی غنی‎تر و روغنی‎تر استفاده کنید.

مواد ترمیم کننده‎ی مخصوص چرم به گونه‎ای طراحی شده‎اند که به خوبی جذب چرم شده و تاثیری طبیعی بر روی آن داشته باشند. امروزه، این مواد در بازار موجود بوده و در دسترس همگان هستند. لازم به ذکر است که محصولات ترمیم کننده‎ی چرم دارای انواع مختلفی بوده و بسته به عمق آسیب دیدگی می‎توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

مراحل ترمیم:

  1. تمیز کردن چرم:

بهتر است ابتدا ماده‎ی تمیز کننده‎ی مخصوص چرم را بر روی بخش کوچکی از آن آزمایش نمائید. لازم است روند تمیز کردن چرم با ملایمت کامل انجام شود تا از بروز هر گونه آسیبی جلوگیری گردد. تمیز کردن چرم، کمک می‎کند تا لایه‎های گرد و غبار از روی کالای شما پاک شده و لکه‎ها از آن زدوده شوند. عدم رسیدگی به چرم موجب می‎شود که سطح آن به تدریج خشک و شکننده گردد و آلودگی و گرد و غبار در تمام منافذ چرم رسوخ کند که علاوه بر ایجاد ظاهری ناخوشایند به سلامت آن نیز آسیب می‎زند.

ترک خوردن چرم طبیعی ؛ روش های پیشگیری و ترمیم
  1. استفاده از مواد ترمیم کننده:

مواد ترمیم کننده‎ی چرم را با انگشت یا با استفاده از یک اسفنج نرم به محل صدمه دیده بمالید. لازم است دقت نموده و این کار را با حوصله و ظرافت کافی انجام دهید. ممکن است چرم به دلیل آسیب و خشکی زیاد، این مواد را به سرعت جذب نماید. بنابراین، شاید لازم باشد که این کار را چند بار تکرار کنید. پس از اطمینان از کامل شدن روند مزبور، لازم است محل ترمیم شده را کاملاً صاف و یکدست کنید تا با چرم‎های اطراف خود، تضاد قابل توجهی نداشته و طبیعی به نظر برسد.

ترک خوردن چرم طبیعی ؛ روش های پیشگیری و ترمیم
  1. تکرار کنید:

پس از مدتی می‎توانید دوباره این کار را تکرار نمائید. با توجه به غلظت قابل توجه مواد ترمیم کننده‎ی چرم، نمی‎توان آن را بر روی تمام سطح چرم استفاده نمود. پس از پایان روند ترمیم و خشک شدن مواد، می‎توانید با استفاده از یک واکس معمولی، سطح چرم خود را جلا دهید. با این کار می‎توانید خشکی چرم را از بین برده و عمر آن را طولانی‎تر نمائید. روند واکس زدن را تا جایی ادامه دهید که چرم دیگر آن را جذب نکرده و طبیعی جلوه کند.

توصیه همیشگی ما همان جمله معروف است: پیشگیری بهتر از درمان! سعی کنید با مراقبت های ساده و دائمی از کالای چرم، مانع ترک خوردگی و آسیب جدی به آن شوید. به این ترتیب می توانید تا مدتها با خیال راحت از مزیت ماندگاری محصولات چرم طبیعی و ظاهر فوق العاده آن بهره ببرید.


  • niloo beauty
  • ۰
  • ۰

در این مطلب سعی داریم در مورد انواع مختلف فست فود ها نصب و راه اندازی فست فود وتجهیزات فست فود اطلاعاتی را برای شما بیان نماییم

فست فود را می توان غذایی سریع، آسان و کم هزینه برای یک وعده غذایی خانواده به شمار آورد. با توجه به تبلیغات و فرهنگ سازی های اخیر در مورد ارزش مواد غذایی، بسیاری از فست فودها در کنار غذاهای معمول خود، غذاهای سالم را نیز در منوی خود قرار داده اند. غالب فست فودها غذاهای شناخته شده ای برای مردم هستند که با به کار بردن تجهیزات خاص، زمان آماده کردن آن ها کوتاه تر شده و کم هزینه تر تهیه می شوند.

 

 

در این مطلب سعی داریم در مورد انواع مختلف فست فود ها نصب و راه اندازی فست فود وتجهیزات فست فود اطلاعاتی را برای شما بیان نماییم

فست فود را می توان غذایی سریع، آسان و کم هزینه برای یک وعده غذایی خانواده به شمار آورد. با توجه به تبلیغات و فرهنگ سازی های اخیر در مورد ارزش مواد غذایی، بسیاری از فست فودها در کنار غذاهای معمول خود، غذاهای سالم را نیز در منوی خود قرار داده اند. غالب فست فودها غذاهای شناخته شده ای برای مردم هستند که با به کار بردن تجهیزات خاص، زمان آماده کردن آن ها کوتاه تر شده و کم هزینه تر تهیه می شوند.

سبک آمریکایی فست فودها

فست فودهای آمریکایی در سراسر دنیا شناخته شده هستند. برندهای شناخته شده ای مانند مکدونالد، ساب وی و برگر کینگ بهترین و با کیفیت ترین فست فودها را با قیمتی مناسب عرضه می کنند. بیشت رین تنوع آن ها در زمینه همبرگر است، که ترکیبی از گوشت، پنیر، پیازو کمی ترشی است که معمولا همراه با سیب زمینی سرخ شده به مشتری عرضه می شود. تفاوتی کعه برند ساب وی با سایرین دارد این است که بیش تر تمرکز خود را بر انواع ساندویچ قرار داده است و مشتری می تواند نحوه تهیه ساندویچ خود را انتخاب نماید.

سبک ایتالیایی فست فودها

بزرگترین و شناخته شده ترین برند فست فود ایتالیایی پیتزا هات است. این برند تنها پیتزا به مشتریان عرضه نمی کند بلکه دارای منوی متنوعی از پاستاها و سالادها است. پیتزا هات انواع بسیار مختلفی از پیتزا، پاستا و سالاد را به مشتریان عرضه می کند که پاسخگوی سلیقه طیف وسیعی از مردم است. پیتزا هات زیر مجموعه Yum!Brands است که در سراسر دنیا بسیار شناخته شده است.

سبک مکزیکی فست فودها

تاکو بل، نام شناخته شده دیگری در فست فود است که زیر مجموعه Yum!Brands است و به ارائه انواع فست فود مکزیکی می پردازد. تاکو بل  در آمریکا بیش از 580 شعبه دارد که فست فودهای مکزیکی را مانند تاکو، بوریتو، فاهیتا و اِنچیلادا را به مشتریان علاقه مند به فست فود مکزیکی ارائه می کند. این برند از فست فودها سعی دارند تا با استفاده از مواد سالم و تازه که از مزرعه های مخصوص به خود آن ها تهیه می شود، غذاهایی سالم در اختیار مشتریان بگذارد.

سبک آسیایی فست فودها

فست فودهای آسیایی از نظر سالم بودن غذا در آخر لیست قرار دارند، چرا که اکثر آن ها غذاهایی هستند که در روغن سرخ می شوند. اکثر غذاهایی که در فست فودهای آسیایی تهیه می شوند حاوی منوسدیم گاوتامات (MSG) هستند. یک افزودنی که برای دادن عطر و طعم بهتر به غذا افزوده می شود. پاندا اکسپرس یکی از بزرگترین فست فودهای چینی در آمریکاست که بیش از 1000 شعبه در این کشور دارد.

شما میتوانید جهت راه اندازی فست فود یا خرید و نصب تجهیزات فست فود با مجموعه ایران اچ اف سی در ارتباط باشید.


  • niloo beauty