مطالب جالب در مورد زیبایی

مطالب جالب در مورد زیبایی

مطالب جالب در مورد زیبایی

مطالب جالب در مورد زیبایی

  • ۰
  • ۰

اگر تامل می کنید پوستتان چرب میباشد در آغاز بایستی آرم های این جور پوست ها را در خود مشاهده نمائید و آنگاه به سراغ آموزش تولید ماسک هایی برای پوست های چرب بروید . 


افرادی که پوست های چربی دارا‌هستند بیشتر وقتها پوستشان درخشان میباشد , جوش های راز سیاه و سپید دارا‌هستند و منافذ پوست در نصیب پیشانی و چانه و بینی قابل مشاهده می‌باشد . 


اکنون که پوست شما چرب می باشد تا پایان مطلب با ما یار باشید تا با آموزش یک‌سری ماسک خانگی بی آلایش به راحتی بتوانید چربی پوست خویش را کنترل نمائید . 


ماسک 

برای پوست چرب ماسک 

برای پوست چرب 

مقدمه 

می بایست به تعدادی نکته اشاره کنیم: 

· 

زمان مطلوب برای مصرف ماسک خانگی بلافاصله آنگاه از ساخت آن می‌باشد . درصورتی که اکثر از اندازه مصرف مهیا کرده اید می توانید آن را درون یک ظرف سربسته به برهه زمانی یک هفته در داخل یخچال مراقبت کنید .(بیشتر 

از یک هفته خاصیت ماسک از در بین می رود) 

افراد دارای پوست چرب دستکم دو درجه در ماه باید از ماسک فیس به کار گیری نمایند . 


· زمانی که از ماسک استعمال می نمائید راحت فرمائید یا این که کتابی که به آن عشق مندید بخوانید . 


اشخاصی که دارای پوست چرب هستند باید دو رتبه در روز صورتشان را با مواد تمیز کننده مطلوب این مدل پوست ها شستشو دهند .(یکی 

از منزه کننده های مناسب این جور پوستها آبلیمو است) 


· از مرطوب کننده های فاقد چربی به کار گیری فرمایید . 


ماسک 

خیار و ماست : 

یک عدد از بهترین ماسک ها برای پوست های چرب ماسک خیار و ماست می‌باشد . خیار چین و چروک پوست را کاهش می دهد و آبرسان زیاد خیر و خوبی می باشد . ابتدا یک خیار را بعد از شستن (با پوست و یا این که بدون پوست ) با یک قاشق غذت خوری ماست کم چرب ادغام فرمائید و آن را روی پوست خویش قرار دهید و آنگاه از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه رخ با آب ولرم بشورید . 


ماسک 

توت خارجی و ماست: 


ماسک توت خارجی و ماست یک لایه بردار ارگانیک پوست هست . چهار عدد توت خارجی پاک را داخل ظرفی ریخته و له کنید و بعد از آن یک قاشق چایخوری ماست کم چرب به آن بیش تر فرمائید . ترکیب را روی چهره قرار دهید و به زمان ۱۰ الی ۱۵ دقیقه با گرم بشورید . 


لیمو 

و بلغور جو دوسر: 

لیمو مناسب برای روشن شدن و سفت شدن پوست می‌باشد . یک فنجان بلغور جو دو سر را با یک قاشق آبلیمو (لیمو تازه )و یک قاشق ماست ترکیب نمائید و به بازه زمانی ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی صورتتون قرار دهید و با آّب ولرم بشورید . 


سیب 

و عسل: 

عسل دارویی ارگانیک برای محکم شدن پوست می باشد . نصف یک سیب تمیز با سه قاشق عسل ترکیب فرمائید و ترکیب به برهه زمانی ۱۰تا ۱۵ دقیقه روی پوست قرار دهید و با آّب ولرم بشورید . 

لوازم آرایش

دوری 

از جوش های راز سیاه : 

اشخاصی که پوست چرب دارای جوش های سرسیاه متعددی می باشند . این ماسک به شما یاری می‌کند تا از شر این جوش ها سهل وآسان شوید . سه قاشق غذا خوری جوش شیرین با با مقدار یه خرده آب ادغام کنید و آن را به مقطع ۳ دقیقه روی پوست ماساژ دهید و بعد با آّب ولرم بشورید . 

  • ۹۷/۰۸/۱۹
  • niloo beauty

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی