مطالب جالب در مورد زیبایی

مطالب جالب در مورد زیبایی

مطالب جالب در مورد زیبایی

مطالب جالب در مورد زیبایی

  • ۰
  • ۰

زیبایی در بین خانم ها رده ممتاز و ویژه دارد، داشتن چهره دیدنی و زیبا آرزوی هر فردیست که بروها نقش دوچندان مهمی در این زیبایی دارا‌هستند . عمده خانم ها به یاد داشتن استرس و به کار گیری مضاعف از وسایل آرایشی ابرو زیاد ، دچار ریزش یا این که ناچیز پشت شدن ابرو می شوند، به همین استدلال اکثر اشخاص اکثرا اسباب و اثاث آرایشی زیرا سایه ابرو، مداد ابرو، ماژیک ابرو و ریمل ابرو را با خود به یاور دارند و به طور مداوم از آنان استفاده می کنند . 




هاشور 

ابرو چیست؟ هاشور یا این که تاتو موقت روشی برای برطرف کردن ناچیز پشتی و یا کمی موی ابرو , این رویکرد یک جور مشابه سازی موی است . آرایشگر با استفاده از دستگاهی که دارای سوزنی نازک می باشد رنگدانه هایی نظیر شکل ابرو زیر پوست تزریق می کند . این فعالیت برعکس تاتوهای قدیم که ابتدا کادری دور ابرو کشیده می شد و آن گاه آن فریم را لبریز می کرند مضاعف طبیعی تارهایی مثل ابرو با سوزن درون ابرو می کشد . 


طرز 

انجام فعالیت هاشور واجب است مقدمه از بهداشت مکان و لوازمی که از آن به کارگیری می شود مطمئن گردید و گول پیشنهاد های ارزان ارزش را نخورید . 

خوبتر هست زمانی برای تاتو یا هاشور ابرو به آرایشگاه می روید، سوزن اختصاصی یک توشه مصرف را یاور خود داشته باشید . زیرا با یک بار مصرف بودن سوزن از انتقال بیماری های مسری دار مثل هپاتیت A,B,C خودداری می کنید . 


آغاز بایستی بامتخصص هاشور ابرو مشورت کرد ومدل مطلوب با رخ را گزینش کرد . سپس با استفاده از کرم بی حسی ابرو را بی احساس کرده و آغاز به انجام فعالیت می نمایند . برای از در بین بردن التهاب به وجود آمده می بایست از ویتامین سر وصدا در زمینه‌ی برای دوهفته استفاده کرد و از سونا و آفتاب دوری کرد و آن گاه از ۳ ماه مجدد آن را ترمیم کرد . 


ماندگاری 

هاشور معمولا ۲ سال طول می کشد تا ابروها نیاز به ترمیم داشته باشند اما عواملی زیرا رنگ پوست , عمق کاشت , مال پوست و … این ماندگاری گوناگون می شود . 


افرادی 

که ایراد رنگ گیری دارند: 

مشکل 

بیماری دیابت مصرف 

داروهای اعصاب قرصهای 

جلوگیری افرادی 

که مشروب استفاده میکنند افراد 

سیگاری بازه 

پریودی اعتنا : به هیچ تیتر از بتادین استفاده نکنید . 

به جای پنبه از رول پنبه یا دستمال کاغذی به کارگیری کنید هاشور 

ابرو تاتو 

اشکال 

گوناگون هاشور هاشور دارنده گونه های مختلفی می‌باشد , ولی درمجموع شیوه کلیدی هاشور زدن به یک شکل می باشد . 


هاشور 

ابرو سه بعدی: در این نوع هاشور، خطای روءیت کرد به وجود می آید و ابرو را پر رنگ نشان می دهد . در این وضعیت هاشور ها به رخ کلام درباره ی روی پوست زده می شود . 


هاشور 

ابرو هایلایت در هاشور هایلات از دورنگ دارک بلوند و لایت بلوند استفاده می کنند ، که آغاز از رنگ دارک به کار گیری می شود و دربین آن را با لایت بلوند سایه گذای می کنند . 


هاشور 

دو بعدی ابرو هاشور دو بعدی ابرو مقدمه تمام خطوط هاشور به سمت بالا می باشند و به سمت دم ابرو خمیده می شوند و در انتهای ابرو خطوط هاشور رو به زیر زده می شوند . 


رنگ 

های تاتو ابرو و تفاوت بین مارک های متفاوت در بازار برای انتخاب رنگ هایی که برای ابرو وبه ویژه تاتواستفاده می‌گردد می بایست به اصول بهداشتی، استریل بودن رنگ، عدم سمیت و عاری بودن از هرگونه مواد سرطان زا توجه کرد, رنگ های بهداشتی و گیاهی به عامل نداشتن آلودگی ماندگاری کمتری نسبت به سایر رنگها دارا‌هستند . رنگ های اکثری با برند های متنوعی در بازار وجود دارااست . در کل مرز و بوم آلمان بهترین رنگ تاتو رو به بازار عرضه می نماید که دارنده تناژ مضاعف زیادی است . 

خرید لوازم آرایش

رنگهای 

تاتو رنگ قهوه ای کرم روشن: این رنگ برای سایه زدن و تیره کردن هالایت ها کاربرد داراست . 


راه 

های منزه کردن تاتو عوارض بخش اعظمی برای تمیز کردن تاتو وجود داراست از جمله می توان به تغییر و تحول جور و رنگ , شیمی درمانی , بیماری و … اشاره کرد . بسیاری از راه و روش هایی که برای منزه کردن تاتو استفاده می شود زخم های اکثری به پوست و استخوان می زند . در سال های اخیر عمده از پودر های درشت مولکولی به کارگیری می شود که توانا به عبور از پوست نمیباشد و رنگ ها به پودها می چسبند . این روش سوای درد و خون ریزی منجر تمیز شدن تاتو می شود . راه های دیگر از پاراگراف جراحی , کوتر کردن , یخ‌زده کردن , لایه برداری نیز به کار گیری می شود . 

  • ۹۷/۰۸/۳۰
  • niloo beauty

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی